המנהל כמותג

כולנו מכירים את המותגים המובילים, בין אם הם מותגי חברות מובילות ומצליחות, ובין מותגי צריכה. מי לא מכיר את תנובה? או שוקולד פרה?

אך כמה מאיתנו מכירים בכך שאנשים מצליחים בתחומם, הינם מותג לכל דבר- אובמה, סטיב ג'ובס ולהבדיל בוב ספוג... – לכולם אישיות נתפשת ברורה. תועלות ידועות וערכים נתפשים.  שלב ראשון בהצלחה בעשייה, הוא מיתוג אישי. הגדרת יתרונות ויכולות, ובניית כלים כדי לוודא שכך רואה אותנו גם הצרכן שלנו.

גם אם הצרכן במקרה זה הוא הצוות שלך, המנהל הישיר, המנכ"ל, הדירקטוריון או אשתך..   

קריירה היא לא פרי מזל או קארמה. קריירה יש לתכנן ולבנות לא פחות מכל תחום אחר בו יש חשיבות ליסודות איתנים, לתכנון ארוך טווח ולחשיבה מוקדמת של כל אבני הבנייה, אבני הדרך ואבני המזל וההצלחה.

הגדרת מודל הניהול שלך, דרך ההתנהלות שלך, האני מאמין הניהולי שלך והאופן שאתה ניגש לדברים - מגדירה את המותג שאתה. ובהתאמה משחררת אותך מהצורך "לזכור" איך נכון להתנהל ולהתמקד באופן בו אתה כמותג מנהל את הדברים בפועל. מנהל משברים. מנהל עשיה והצלחה.

למעלה מ 20 שנות עבודה עם מותגים וצרכנים, הקנו לי רקע וידע מעשי רב, שבשילוב הכלים המתודולוגיים יאפשרו לנו להגדיר תהליך בניה עסקי ואישי המאפשר צמיחה.

אשמח לחלוק אותם איתך, ולתכנן גם איתך את הבניה שלך כמותג מצליח!         

 

למידע נוסף ראה גם מיתוג מנהלים                

מותג

                      

 

iris@m-power.co.il Skype: iris.strassman Cell: +972-54-5422900
© כל הזכויות שמורות - אין לעשות שימוש בתוכן במלואו או בחלקו ללא קבלת אישור מראש ובמפורש מאיריס שטרסמן, m-power
Product A