הארגון כמותג

 

סמארטפון או אייפון?  בית דפוס או שרותי עיצוב לכל עבודות הניירת?  קרמים לכל מטרה - או חברה המתמחה בתעשיית הקוסמטיקה?

קרליין - המציעה מגוון מוצרים שיגרמו לכל אישה להראות זוהרת כמו בזמן היא מאוהבת,  או חברה המיצרת מוצרי טיפוח לכל מי שמוכן לקנות?

 

מה הארגון שלך מציע? למי? ולמה שיעדיפו דוקא אותך?

מה החוויה שתרצה שתהיה מחוברת למותג שלך ?  איך תרצה שיחוו אותך, בכל אחד מהחושים?

איזה סיפור בא המותג שלך לספר ?

 

תהליך הליווי השיווקי בא ללוות את הארגון ולאפשר לו שילוב של  תכנים מגוונים , בהתבסס על נסיון עשיר- לתוך תהליכים חיוניים, בזמן קצר ובעבודה יעילה.

התהליך בא לאפיין ולזהות את היחוד שלך כארגון, בשוק התחרות הקיים, תוך הגדרה מהו שוק התחרות שלך, מיהם הצרכנים שעל ליבם תתחרה, וה מיוחד יש לך להציע שהם ירצו ואתה תרצה להציע.

 

בעולם המורכב והדינמי שלנו, חברה שלא תחקק בעיני צרכנים אפשריים כבעלת ליבת עיסוק ברורה, תועלות מובהקות ושירות או מוצר נדרשים- תהיה עסוקה בהשרדות מתמדת, ותחווה שחיקת ריווחיות, מלחמות מחירים והצלחה מוגבלת.

 

מטרת התהליך , היא מיפוי הכיוונים מתאימים לך , כמותג בתחום עיסוקך, על מנת להבטיח כי  בסיום התהליך תוכל להגדיר שלושה דברים חשובים:

 

א.      מה אתה בא להציע?       (אתה כמנהל  ו / או אתה כעסק)

ב.      מי צריך / רוצה את מה שיש לך להציע?          (לקוחות/ קולגות / עובדים / מנהל / הנהלה/ דירקטוריון / שותפי דרך ועשייה)

ג.       למי היית אתה רוצה להציע את מה שיש לך להציע?

ד. איך נכון לך לעשות זאת ומה יראו הצרכנים שלך ויחושו בכל מפגש.

 

 צור  

אופן התהליך:

 

התהליך יתבצע כתהליך אימון, הנסמך על יכולותיך וכישוריך, מזהה, מעריך ומחזק את המיוחד שבך. ובארגון אותו אתה מוביל.

נסיוני העשיר והמגוון בתחום החשיבה האסטרטגית והשיווק, הנשען על למעלה מ 20 שנות עשייה בתחום, בחברות המובילות במשק, דוגמת עלית, מי עדן, מנפאואר, ברק 013 ואגיס , יאפשר לי ללוות את התהליך בידע  והכוונה במקומות בהם יהיו לך לעזר .

 

ליבתו של התהליך, בהיכרות אמיתית איתך. עם האני האמיתי שאתה מציע - בדרך הקלה והנכונה לארגון .

בוב דילן אמר  כי אדם הוא מאושר  כשהוא קם כל בוקר, הולך לישון - ובין לבין עושה מה שהוא אוהב לעשות , ואני מאמינה –שאם אתה עושה מה שאתה אוהב לעשות, עם מי שאתה אוהב לעבוד  -  המפתח להצלחה נמצא בידיך!

 

צור קשר עוד היום להגדרת ומיקוד הארגון / העסק שלך כמותג

 

iris@m-power.co.il

 

iris@m-power.co.il Skype: iris.strassman Cell: +972-54-5422900
© כל הזכויות שמורות - אין לעשות שימוש בתוכן במלואו או בחלקו ללא קבלת אישור מראש ובמפורש מאיריס שטרסמן, m-power
Product A